Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Oklejanie samochodów folią jako forma reklamy
Do tradycyjnych nośników reklamowych zaliczamy bilbordy, plakaty czy szyldy. Coraz częściej jednak kampanie marketingowe prowadzone są przy użyciu nieco mniej standardowych artykułów, takich jak akcesoria biurowe czy odzież. Ciekawym i opłacalnym rozwiązaniem może być także wykorzystanie samochodu w charakterze nośnika reklamowego. W tym celu można zastosować technikę oklejania folią. Na czym dokładnie to polega?
Jak okleić samochód folią?
Jeśli chodzi o techniki wykorzystywane w celu przygotowania auta do pełnienia funkcji reklamowych, to wykorzystuje się tu specjalne folie samoprzylepne lub grafiki drukowane. Dzięki temu na karoserii auta możemy umieścić logo firmy, slogan reklamowy lub wybrany obraz, wzór bądź symbol. Do najpopularniejszych rozwiązań w tym zakresie należy oklejanie samochodów przy użyciu grafik foliowych, które przycina się do określonych rozmiarów przy pomocy plotera. Tak przygotowaną folię można umieścić bezpośrednio na pojeździe, przyklejając ją do lakieru. W ten sposób reklamy aplikuje się nie tylko na samochodach, ale także na pojazdach komunikacji publicznej – autobusach i tramwajach. Druga możliwość to zastosowanie specjalnie zaprojektowanego wydruku w technice solwentowej. W ten sposób wielkoformatowa reklama aplikowana jest na aucie, również z możliwością oklejenia szyb z zastosowaniem specjalistycznej folii typu OWV, czyli One Way Vision, która zapewnia kierowcy dobrą widoczność.
Przeczytaj również: O czym pamiętać, wykonując projekt oklejenia samochodu?
Reklama na samochodzie. Dlaczego warto?
Do zalet reklamy samochodowej z wykorzystaniem folii należy przede wszystkim duży zasięg tego typu kampanii. W związku z faktem, iż taka reklama widoczna jest dla innych uczestników ruchu drogowego i przechodniów, jej przekaz ma szansę dotrzeć do grupy szerokiego grona odbiorców, przyczyniając się do budowy świadomości danej marki. Ciekawym rozwiązaniem jest też zmiana koloru nadwozia, co pozwala uczynić z samochodu istotny element identyfikacji wizualnej firmy. To niedroga i skuteczna alternatywa dla lakierowania samochodu, która odgrywa istotną rolę w kreacji marki i budowaniu jej pozytywnego wizerunku.
Przeczytaj również: Jak dbać o samochód z oklejoną reklamą, aby zachować jej jakość?
Z takiego rozwiązania chętnie korzystają m.in. przedsiębiorstwa specjalizujące się w leasingu samochodów, a także firmy kurierskie. - Dodaje specjalista reprezentujący pracownię reklamową LogArt spod Warszawy, która oferuje usługi z zakresu projektowania identyfikacji wizualnej, m.in. oznakowania sklepów przy pomocy liter przestrzennych. - Oznakowany w ten sposób samochód od razu przywołuje na myśl konkretną markę, dzięki czemu staje się ważnym nośnikiem reklamowym.
Przeczytaj również: Oklejanie samochodów - szybka i efektowna metamorfoza Twojego auta
Dziękujemy za dodanie oceny
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza:
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana