Artykuł sponsorowany

Oklejanie samochodów folią jako forma reklamy

Oklejanie samochodów folią jako forma reklamy

Do tradycyjnych nośników reklamowych zaliczamy bilbordy, plakaty czy szyldy. Coraz częściej jednak kampanie marketingowe prowadzone są przy użyciu nieco mniej standardowych artykułów, takich jak akcesoria biurowe czy odzież. Ciekawym i opłacalnym rozwiązaniem może być także wykorzystanie samochodu w charakterze nośnika reklamowego. W tym celu można zastosować technikę oklejania folią. Na czym dokładnie to polega?

Jak okleić samochód folią?

Jeśli chodzi o techniki wykorzystywane w celu przygotowania auta do pełnienia funkcji reklamowych, to wykorzystuje się tu specjalne folie samoprzylepne lub grafiki drukowane. Dzięki temu na karoserii auta możemy umieścić logo firmy, slogan reklamowy lub wybrany obraz, wzór bądź symbol. Do najpopularniejszych rozwiązań w tym zakresie należy oklejanie samochodów przy użyciu grafik foliowych, które przycina się do określonych rozmiarów przy pomocy plotera. Tak przygotowaną folię można umieścić bezpośrednio na pojeździe, przyklejając ją do lakieru. W ten sposób reklamy aplikuje się nie tylko na samochodach, ale także na pojazdach komunikacji publicznej – autobusach i tramwajach. Druga możliwość to zastosowanie specjalnie zaprojektowanego wydruku w technice solwentowej. W ten sposób wielkoformatowa reklama aplikowana jest na aucie, również z możliwością oklejenia szyb z zastosowaniem specjalistycznej folii typu OWV, czyli One Way Vision, która zapewnia kierowcy dobrą widoczność.

Reklama na samochodzie. Dlaczego warto?

Do zalet reklamy samochodowej z wykorzystaniem folii należy przede wszystkim duży zasięg tego typu kampanii. W związku z faktem, iż taka reklama widoczna jest dla innych uczestników ruchu drogowego i przechodniów, jej przekaz ma szansę dotrzeć do grupy szerokiego grona odbiorców, przyczyniając się do budowy świadomości danej marki. Ciekawym rozwiązaniem jest też zmiana koloru nadwozia, co pozwala uczynić z samochodu istotny element identyfikacji wizualnej firmy. To niedroga i skuteczna alternatywa dla lakierowania samochodu, która odgrywa istotną rolę w kreacji marki i budowaniu jej pozytywnego wizerunku.

Z takiego rozwiązania chętnie korzystają m.in. przedsiębiorstwa specjalizujące się w leasingu samochodów, a także firmy kurierskie. - Dodaje specjalista reprezentujący pracownię reklamową LogArt spod Warszawy, która oferuje usługi z zakresu projektowania identyfikacji wizualnej, m.in. oznakowania sklepów przy pomocy liter przestrzennych. - Oznakowany w ten sposób samochód od razu przywołuje na myśl konkretną markę, dzięki czemu staje się ważnym nośnikiem reklamowym.

Dziękujemy za dodanie oceny

Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

Dziękujemy za dodanie komentarza:

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników do artykułu

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.